Kamppailetko työssäsi ohjelmistojen käytön kanssa?
Tuntuuko, että asiat voisi tehdä helpomminkin?
Onko viimeisestä ohjelmistokoulutuksesta aikaa, tai oletko kenties itseoppinut?
Civilpoint on lanseerannut virtuaalilähitukipalvelun, jolla tarjoamme asiakkaillemme nopeaa ja yksilöllistä apua edustamiemme ohjelmistojen käytössä.
Virtuaalilähituki on nimensä mukaisesti etäyhteydellä toteutettava tukisessio, jonka aikana Civilpointin asiantuntija auttaa käyttäjiä ohjelmiston käyttöön liittyvissä ongelmissa. Yksi lähitukisessio kestää 1-2 tuntia, ja sen aikana ehditään paneutua muutamaan eri ongelmaan sekä antaa vinkkejä ja opastusta.
Virtuaalilähitukeen voi osallistua 1-2 käyttäjää kerrallaan, jotta tuesta saa mahdollisimman paljon irti. Asiakkaalle virtuaalilähituki on edullinen vaihtoehto, sillä aika voidaan sopia joustavasti eikä matkakuluja tule.
Ole rohkeasti yhteydessä koulutuksen palvelupäällikköön Kati Kätsyriin ja pyydä tarjous!
Kati Kätsyri
Palvelupäällikkö
kati.katsyri@civilpoint.fi
041 503 7741