Ota yhteyttä
Ota yhteyttä myyntiin

Tuki


Tarjoamme sopimusasiakkaille kattavat tukipalvelut edustamillemme ohjelmistoille. Ratkaisemme ohjelmistojen käyttöön liittyviä ongelmia arkisin kello 9-16.

Henkilökohtaista tukea ohjelmistojen käyttäjille

Tarjoamme sopimusasiakkaille kattavat tukipalvelut edustamillemme ohjelmistoille. Ratkaisemme ohjelmistojen käyttöön liittyviä ongelmia arkisin kello 9-16.

Ota yhteyttä, niin asiantuntijamme palaavat asiaan neuvojen ja vinkkien kera.

Yhteystiedot

Arkisin kello 9-16
+358 9 747 91199
tuki@arkance-systems.com

Tukipyynnöt

  • Kirjoita kuvaava otsikko viestiisi
  • Mikä ohjelma ja ohjelmaversio ovat kyseessä?
  • Onko asiasi kiireellinen?
  • Kerro virhetilanteesta. Ilmeneekö se esimerkiksi kaikissa projekteissa vai ainoastaan yksittäisessä tiedostossa?
  • Virheen toistuvuus tai satunnaisuus?
  • Mahdolliset taustatiedot, mikäli koneelle on asennettu päivityksiä tai uusia ohjelmia.
  • Liitä kuvakaappaus tai tallenna tilanne esimerkiksi Windowsista löytyvällä ohjelmalla Problem Steps Recorder (löytyy käynnistysvalikon kautta: PSR)
  • Muistathan kirjata omat yhteystietosi

Hyvä tukipyyntö nopeuttaa asiasi käsittelyä

Etätuki


Etätuki on ylläpitoasiakkaillemme suunnattu palvelu, joka voidaan ottaa käyttöön erillisellä sopimuksella. Etätuella voimme ottaa yhteyden suoraan koneeseesi ja selvittää ongelmaa siellä.

Lataa yhteyden muodostamiseen tarvittava TeamViewer. Tallenna ohjelma koneellesi ja käynnistä se (et tarvitse asennusoikeuksia koneellesi). Ilmoita Arkance Systemsin tukipalveluille saamasi ID ja salasana.

Lisätietoja ohjelmasta:
TeamViewer

Asennuspaketit


Novapoint-asennuspaketit

Novapointin ylläpito- ja subscription -sopimusasiakkaanamme pääset lataamaan uusimmat versiopäivitykset tuotteista heti niiden julkaisun jälkeen. Jos tarvitset apua ohjelmistojen päivittämisessä, ota yhteyttä tukeen.

Löydät Novapointin viimeisimmät asennuspaketit Trimblen sivuilta. Saatavilla on myös tarkemmat tiedot asennuksista sekä vanhemmat asennuspaketit.

AS Value Pack -tiedostot ovat saatavilla täällä.

Tekla Civil -asennuspaketit

Tekla Civil -ohjelmiston asennus tehdään toistaiseksi asiakaskohtaisesti. Otathan yhteyttä tukipalveluumme uutta versiopäivitystä suunniteltaessa