Tarjoamme sopimusasiakkaille kattavat tukipalvelut edustamillemme ohjelmistoille. Ratkaisemme ohjelmistojen käyttöön liittyviä ongelmia arkisin kello 9-16.
Tarjoamme sopimusasiakkaille kattavat tukipalvelut edustamillemme ohjelmistoille. Ratkaisemme ohjelmistojen käyttöön liittyviä ongelmia arkisin kello 9-16.
Ota yhteyttä, niin asiantuntijamme palaavat asiaan neuvojen ja vinkkien kera.
Arkisin kello 9-16
+358 9 747 91199
tuki@arkance-systems.com
Hyvä tukipyyntö nopeuttaa asiasi käsittelyä
Etätuki on ylläpitoasiakkaillemme suunnattu palvelu, joka voidaan ottaa käyttöön erillisellä sopimuksella. Etätuella voimme ottaa yhteyden suoraan koneeseesi ja selvittää ongelmaa siellä.
Lataa yhteyden muodostamiseen tarvittava TeamViewer. Tallenna ohjelma koneellesi ja käynnistä se (et tarvitse asennusoikeuksia koneellesi). Ilmoita Arkance Systemsin tukipalveluille saamasi ID ja salasana.
Lisätietoja ohjelmasta:
TeamViewer
Novapointin ylläpito- ja subscription -sopimusasiakkaanamme pääset lataamaan uusimmat versiopäivitykset tuotteista heti niiden julkaisun jälkeen. Jos tarvitset apua ohjelmistojen päivittämisessä, ota yhteyttä tukeen.
Löydät Novapointin viimeisimmät asennuspaketit Trimblen sivuilta. Saatavilla on myös tarkemmat tiedot asennuksista sekä vanhemmat asennuspaketit.
AS Value Pack -tiedostot ovat saatavilla täällä.
Tekla Civil -ohjelmiston asennus tehdään toistaiseksi asiakaskohtaisesti. Otathan yhteyttä tukipalveluumme uutta versiopäivitystä suunniteltaessa
Autodesk Revit 2024 on julkaistu
Saumatonta ja optimoitua Revit-työskentelyä
Blogi: Varmista kestävä tiedon elinkaari hyödyntämällä rakennushankkeen dataa fiksusti
Blogi: Tekoälyyn pohjautuva ohjelmisto auttaa vähentämään päästöjä Turun tunnin juna -hankkeessa
7 vinkkiä Revitin käytön tehostamiseen Smart Documentation -lisäosalla
Holixa T4R – Se tehokkaampi Revit
Bluebeamin uusi lisenssiointimalli – kolme syytä miksi versiopäivitys kannattaa tehdä nyt!