Infran tukipalvelut

Tarjoamme henkilökohtaista tukea ohjelmistojen käyttäjille arkisin kello 9-16. Ota yhteyttä, niin ratkaisemme ongelmasi! Palvelemme sähköpostitse, puhelimitse ja sivun alalaidasta löytyvän chatin kautta.

Tarjoamme tukipalveluita sopimusasiakkaillemme kaikkiin edustamiimme tuotteisiin. Tukipalvelu edellyttää Novapoint ja/tai Tekla Civil -ylläpitosopimusta, TERM-lisenssiä tai erillistä tukisopimusta.

Edustamiemme ohjelmistojen tutoriaalit ovat ylläpitoasiakkaiden saatavilla PDF-tiedostoina ja ohjevideoina Civilpointin tukiportaalissa. Pyydä henkilökohtaiset tunnukset portaaliin tukipalvelustamme.

Yhteystiedot

Arkisin kello 9-16
+358 9 747 91199
tuki@arkance-systems.com

Tukipyynnöt

Hyvä tukipyyntö nopeuttaa asiasi käsittelyä.

  • Kirjoita kuvaava otsikko viestiisi
  • Mikä ohjelma ja ohjelmaversio ovat kyseessä?
  • Onko asiasi kiireellinen?
  • Kerro virhetilanteesta. Ilmeneekö se esimerkiksi kaikissa projekteissa vai ainoastaan yksittäisessä tiedostossa?
  • Virheen toistuvuus tai satunnaisuus?
  • Mahdolliset taustatiedot, mikäli koneelle on asennettu päivityksiä tai uusia ohjelmia.
  • Liitä kuvakaappaus tai tallenna tilanne esimerkiksi Windowsista löytyvällä ohjelmalla Problem Steps Recorder (löytyy käynnistysvalikon kautta: PSR)
  • Muistathan kirjata omat yhteystietosi.

Etätuki

Etätuki on ylläpitoasiakkaillemme suunnattu palvelu, joka voidaan ottaa käyttöön erillisellä sopimuksella. Etätuella voimme ottaa yhteyden suoraan koneeseesi ja selvittää ongelmaa siellä.

Lataa yhteyden muodostamiseen tarvittava TeamViewer. Tallenna ohjelma koneellesi ja käynnistä se (et tarvitse asennusoikeuksia koneellesi). Ilmoita Arkance Systemsin tukipalveluille saamasi ID ja salasana.

Lataa ohjelma tästä:
Lataa TeamViewer

Lisätietoja ohjelmasta:
TeamViewer

Asennuspaketit

Novapoint-asennuspaketit

Novapointin ylläpito- ja subscription -sopimusasiakkaanamme pääset lataamaan uusimmat versiopäivitykset tuotteista heti niiden julkaisun jälkeen. Jos tarvitset apua ohjelmistojen päivittämisessä, ota yhteyttä tukeen.

Löydät Novapointin viimeisimmät asennuspaketit Trimblen sivuilta. Saatavilla on myös tarkemmat tiedot asennuksista sekä vanhemmat asennuspaketit.

Novapoint Finnish Value Pack -tiedostot ovat saatavilla täällä.

Tekla Civil -asennuspaketit

Tekla Civil -ohjelmiston asennus tehdään toistaiseksi asiakaskohtaisesti. Otathan yhteyttä tukipalveluumme uutta versiopäivitystä suunniteltaessa.

Asiantuntijamme palvelevat teitä:

Laura Pikkarainen

Laura Pikkarainen

    Tomi Herukka

    Tomi Herukka

      Anni Heilala

      Anni Heilala

        Simo Vänskä

        Simo Vänskä

          Markus Kemppinen

          Markus Kemppinen

          Jani Laukkanen

          Jani Laukkanen

            Chang ChengXi

            Chang ChengXi

              Erno Tiensuu

              Erno Tiensuu

                Olli Ojala

                Olli Ojala

                  Lauri Harju

                  Lauri Harju

                    Terhi Immonen

                    Terhi Immonen

                      Anna Salmi

                      Anna Salmi

                        ×

                        Kiinnostaako infra-alan tuoreimmat uutiset?

                        Tilaa uutiskirjeemme